UTILIZATORII acestui SITE sunt rugați să citească cu atenție TERMENII și CONDIȚIILE de utilizare următoare:

Prezentele Condiții explică obligațiile S.C. AZSHOP LOGISTICS S.R.L. față de utilizatori precum și obligațiile utilizatorilor față de S.C. AZSHOP LOGISTICS S.R.L. și față de ceilalți utilizatori.



1. MODIFICAREA TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR DE UTILIZARE ALE SITE-ului

1.a. TERMENII și CONDIȚIILE generale prevăzute în continuare se vor aplica tuturor vânzărilor de BUNURI și/sau SERVICII oferite de către S.C. AZSHOP LOGISTICS S.R.L. prin intermediul magazinului virtual www.azshop.ro către CONSUMATOR.

1.b. S.C AZSHOP LOGISTICS S.R.L. își rezervă dreptul de a modifica, adăuga, desființa prezentele CONDIȚII în orice moment, prin publicarea CONDIȚIILOR modificate în secțiunea "Termeni și Condiții de utilizare". Utilizatorii au obligaţia de a verifica permanent secţiunea "Termeni și Condiții de utilizare" pentru a se asigura că sunt în cunostință de cauză cu privire la actualizarea sau modificarea condițiilor. 

1.c. Exceptând situațiile în care specificăm expres altfel, modificarea TERMENILOR și CONDIȚIILOR de utilizare este de imediată aplicabilitate pentru toți UTILIZATORII / CONSUMATORII. 

1.d. UTILIZATORUL / CONSUMATORUL declară, înțelege și se obligă ca la efectuarea unei COMENZI online a luat cunoștință și este întru totul de acord cu cele menționate în continuare, în caz de dezacord are obligația de a nu plasa comanda.

1.e. În cazul unei divergențe apărute între UTILIZAOR / CONSUMATOR și S.C AZSHOP LOGISTICS S.R.L. în legătură cu versiunea publicată a TERMENILOR ȘI CONDIȚIILOR DE UTILIZARE, S.C AZSHOP LOGISTICS S.R.L. nu este, nu poate fi făcut răspunzător.



2. Astfel, următorii termeni enumerați cu MAJUSCULE vor însemna:

2.a. UTILIZATOR - reprezintă orice persoană care accesează SITE-ul.

2.b. CONSUMATOR - reprezintă persoana fizică care accesează SITE-ul, care a acceptat TERMENII și CONDIȚIILE prezentului SITE, îndeplinind în acest sens toate cerințele procesului de comandă / înregistrare. Conform Ordonanței de Urgență nr. 140/2021, definiția de CONSUMATOR reprezintă orice persoană fizică care, în legătură cu contractele reglementate de prezenta ordonanță de urgență, acționează în scopuri care se află în afara activității comerciale, industriale, artizanale sau profesionale a persoanei respective.

2.c. VÂNZĂTOR - reprezintă societatea S.C AZSHOP LOGISTICS S.R.L., cu sediul social în Str. Dunării, Nr. 222, Bl. 821, Sc. A, Et. 2, Ap. 10, Mun. Alexandria, Jud. Teleorman, Tel.: +4 0742 644 743, înregistrată la Registrul Comerțului sub Nr. J34/57/2022 și având CIF/NIF 45528040.

2.d. SITE - reprezintă SITE-ul internet aparținând S.C AZSHOP LOGISTICS S.R.L., care se află la adresa www.azshop.ro, prin intermediul căruia utilizatorul are acces la informații privind serviciile și produsele oferite / asigurate de către S.C. AZSHOP LOGISTICS S.R.L..

2.e. BUNURI și SERVICII - orice produs sau serviciu, inclusiv documentele și serviciile menționate în COMANDĂ, care urmează a fi furnizate de către VÂNZĂTOR, CONSUMATORULUI.

2.e.1 BUNURI CU ELEMENTE DIGITALE - orice obiect corporal mobil care încorporează un conținut digital sau un serviciu digital sau este interconectat cu acestea, astfel încât, în absența respectivului conținut digital sau serviciu digital, bunul nu și-ar putea îndeplini funcțiile.

2.f. DURABILITATE - capacitatea bunurilor de a-și menține funcțiile și performanța necesare în cursul utilizării normale.

2.g. DURATA MEDIE DE UTILIZARE - intervalul de timp, stabilit în documente tehnice normative sau declarat de către producător ori convenit între părți, în cadrul căruia produsele de folosință îndelungată trebuie să își mențină caracteristicile funcționale, dacă au fost respectate condițiile de transport, manipulare, depozitare și exploatare (Art. 2, pct. 20 din O.U.G. nr. 21/1992)

2.h. GARANȚIE COMERCIALĂ - orice angajament din partea garantului față de CONSUMATOR, prevăzut în certificatul de garanție sau în publicitatea disponibilă în momentul sau înaintea încheierii contractului, în plus față de obligațiile legale care îi revin vânzătorului referitoare la garanția de conformitate, de a rambursa prețul plătit sau de a înlocui, a repara sau a întreține bunurile în orice mod, în cazul în care acestea nu corespund specificațiilor sau oricărei alte cerințe care nu este legată de conformitate.

2.i. SUPORT DURABIL - orice instrument care permite CONSUMATORULUI sau V\NZ[TORULUI să stocheze informații care îi sunt adresate personal, într-un mod accesibil pentru referințe ulterioare, pentru o perioadă adecvată la scopul informațiilor și care permite reproducerea neschimbată a informațiilor stocate.

2.j. VICIU ASCUNS - deficiența calitativă a unui produs livrat sau a unui serviciu prestat care nu a fost cunoscută și nici nu putea fi cunoscută de către CONSUMATOR prin mijloacele obișnuite de verificare (Art. 2, pct. 21 din Ordonanța Guvernului nr. 21/1992)

2.k. COMANDĂ - un document electronic ce intervine ca formă de comunicare între VÂNZĂTOR și CONSUMATOR prin care VÂNZĂTORUL este de acord să livreze BUNURI și/sau SERVICII și CONSUMATORUL este de acord să primească aceste BUNURI și/sau SERVICII și să facă plata acestora. Înregistrarea, plasarea comenzii de către CONSUMATOR nu reprezintă și confirmarea acesteia. După preluarea comenzii, aceasta va fi procesată de către operatorii noștrii în vederea confirmării și stabilirii detaliilor de livrare.

2.l. CONTRACT - o COMANDĂ confirmată de către VÂNZĂTOR. Orice CONTRACT în temeiul căruia VÂNZĂTORUL transferă sau se angajează să transfere unui CONSUMATOR proprietatea asupra unor bunuri, iar CONSUMATORUL plătește sau se angajează să plătească prețul acestora.



3. CONȚINUTUL SITE-ului

3.a. Informațiile publicate pe SITE sunt informații de interes general despre AZSHOP.ro, produsele comercializate de aceasta, și ale partenerilor săi cât și alte informații considerate de AZSHOP.ro ca fiind de interes pentru UTILIZATORI / CONSUMATORI.

3.b. AZSHOP.ro este deținătorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuală asupra SITE-ului, respectiv asupra design-ului și conținutului acestuia precum și asupra tuturor Mărcilor înregistrate în numele și publicate pe SITE, astfel acestea nu pot fi reproduse sau copiate. UTILIZATORUL are obligația de a respecta toate drepturile de proprietate intelectuală ale S.C AZSHOP LOGISTICS S.R.L., prevăzute de legislația în vigoare.

3.c. În cazul în care prețurile sau alte detalii referitoare la produse / promoții au fost afișate greșit, inclusiv din cauza faptului că au fost introduse greșit în baza de date, ne alocăm dreptul de a anula livrarea respectivului produs și de a anunța clientul telefonic sau prin e-mail în cel mai scurt timp, despre eroarea aparută, dacă produsul nu s-a livrat încă.

3.d. Caracteristicile produselor prezentate pe SITE sunt preluate / puse la dispoziție de producători și furnizori, astfel S.C AZSHOP LOGISTICS S.R.L. nu își asumă răspunderea pentru corectitudinea acestor informații. AZSHOP.ro face eforturi permanente pentru actualizarea acestor informații, astfel încât acestea să fie cât mai corecte și să respecte întocmai specificațiile produselor.

3.e. Prețurile produselor de pe acest SITE sunt informative și pot suferi modificări neanunțate. Promoțiile prezentate pe SITE sunt valabile în perioada de timp menționată, în cazul în care nu se menționează o perioadă de timp, acestea sunt valabile în limitele stocurilor disponibile. Toate produsele prezentate pe acest SITE sunt disponibile în limita stocului fizic disponibil.

3.f. De asemenea, imaginile sunt prezentate pe SITE cu titlu de exemplu, iar produsele livrate, pot diferi de imagini în orice mod, datorită modificării caracteristicilor, design-ului fără notificare prealabilă de către producători.

3.g. AZSHOP.ro își rezervă dreptul să completeze și să modifice orice informație de pe SITE.

3.h. Orice problemă legată de produsele și / sau serviciile prezentate pe SITE se va soluționa pe cale amiabilă în termen de 14 zile lucrătoare de la data sesizării acesteia în scris de către CONSUMATOR la adresa de e-mail, prin intermediul formularului de contact către departamentul "Serviciul Relații Clienți" sau telefonic.

3.i. AZSHOP.ro nu răspunde de nicio pierdere, costuri, procese, pretenții, cheltuieli sau alte răspunderi, în cazul în care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea TERMENILOR și CONDIȚIILOR de UTILIZARE ale SITE-ului.

3.j. AZSHOP.ro nu răspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefuncționării SITE-ului precum și pentru cele rezultând din imposibilitatea accesării anumitor link-uri publicate pe SITE.



4. DOCUMENTE CONTRACTUALE

4.a. Prin plasarea unei COMENZI electronice sau telefonice pe SITE-ul anterior menționat, CONSUMATORUL este de acord cu forma de comunicare (telefonic, SMS sau e-mail) prin care VÂNZĂTORUL își derulează operațiunile.

4.b. COMANDA va fi compusă din următoarele documente, în ordinea importanței:

- COMANDA (împreună cu mențiunile clare asupra datelor de livrare și facturare) și condițiile sale specifice,

- Specificațiile CONSUMATORULUI (acolo unde este cazul).

4.c. Dacă VÂNZĂTORUL confirmă COMANDA, acest lucru va implica o acceptare completă a termenilor comenzii. Acceptarea comenzii de către VÂNZĂTOR se consideră finalizată atunci când există o confirmare verbală (telefonică), SMS sau electronică (e-mail) din partea VÂNZĂTORULUI către CONSUMATOR, fără a necesita o confirmare de primire din partea acestuia din urmă. VÂNZĂTORUL nu consideră în niciun moment o COMANDĂ neconfirmată ca având valoarea unui CONTRACT. Confirmarea COMENZII se face telefonic, prin mesaj SMS sau e-mail.



5. LIMITAREA RĂSPUNDERII

5.a. Răspunderea pentru conținutul SITE-ului.

5.a.1. AZSHOP.ro nu este și nu poate fi făcut responsabil/ă pentru prejudiciile create de erorile, neacuratețea sau neactualizarea informațiilor publicate sau menținute pe SITE, care nu se datorează culpei sale. Toate datele tehnice / specificațiile produselor prezentate pe SITE fiind furnizate de către distribuitorii noștrii, producătorii sau reprezentanții oficiali. 

5.b. Răspunderea pentru intervențiile neautorizate.

5.b.1. Pentru montarea / instalarea produselor care necesită intervenția fizică în autoturisme, vehicule electrice, laptop-uri sau alte dispozitive electronice sau mecanice vă recomandăm folosirea serviciilor de service autorizate de producător sau magazin, astfel evitați pierderea garanției produselor.



6. EXTINDEREA OBLIGAȚIILOR VÂNZĂTORULUI

6.a. VÂNZĂTORUL își va utiliza cunoștințele sale profesionale și tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat în COMANDĂ și va livra BUNURILE și SERVICIILE care îndeplinesc cerințele, nevoile și specificațiile CONSUMATORULUI;

6.b. Informațiile prezentate pe SITE-ul VÂNZĂTORULUI, au caracter informativ și pot fi modificate de către VÂNZĂTOR, fără o anunțare prealabilă. De asemenea, din considerente legate de spațiu și coerența structurii informației, descrierile produselor pot fi incomplete însă VÂNZĂTORUL face eforturi de a prezenta informațiile cele mai relevante, pentru ca produsul să fie utilizat în parametrii pentru care a fost achiziționat;

6.c. Comunicarea cu magazinul - se poate face prin interacțiunea cu acesta, postarea opiniilor legate de produse sau comunicarea prin adresele menționate la secțiunea "Contact". Vor fi excluse, șterse sau ignorate din SITE (secțiunea Review-uri / opinii legate de produse) păreri sau adresări ce conțin injurii sau un limbaj neadecvat, cât și datele cu caracter personal ce fac obiectul legislației GDPR în vigoare. VÂNZĂTORUL are libertatea de a gestiona informațiile primite fără a fi nevoit să aducă justificări pentru aceasta.



7. CESIONAREA ȘI SUBCONTRACTAREA

7.a. VÂNZĂTORUL poate cesiona și/sau subcontracta o terță parte pentru servicii ce țin de onorarea comenzii, cu informarea CONSUMATORULUI, nefiind necesar acordul acestuia. VÂNZĂTORUL va fi întotdeauna responsabil față de CONSUMATOR pentru toate obligațiile contractuale.



8. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALĂ ȘI INDUSTRIALĂ (DPI)

8.a. Numele SITE-ului precum și însemnele grafice sunt mărci înregistrate în proprietatea S.C. AZSHOP LOGISTICS S.R.L și nu pot fi preluate, copiate sau folosite fără acordul scris al proprietarului.



9. TERMENE ȘI PENALITĂȚI

9.a. În cazul în care nu pot fi respectate termenele de livrare și/sau pornire a COMENZII, VÂNZĂTORUL este obligat să anunțe CONSUMATORUL de termenul estimat de finalizare a livrării. 

9.b. Valoarea maximă a obligațiilor VÂNZĂTORULUI față de orice client în cazul neîndeplinirii totale sau parțiale din partea VÂNZĂTORULUI a executării CONTRACTULUI în conformitate cu termenele stabilite (nelivrare sau livrare necorespunzătoare, livrarea unui alt produs decât cel comandat de client, nu va fi niciodată mai mare decât valoarea sumelor încasate de societate de la clientul respectiv pentru respectiva comandă.

9.c. În cazul în care CONSUMATORUL întârzie din vina proprie plata mărfurilor în termenul de scadență prevăzut în factura emisă de VÂNZĂTOR, este obligat la plata unei penalități de 0,5% pe zi din suma datorată.

9.d. În cazul în care VÂNZĂTORUL primește informații eronate legate de adresa de facturare și/sau de livrare a produselor, se va stabili un nou termen de onorare a COMENZII, acesta încadrându-se în termen de 3 zile lucrătoare. Plata / suma de bani aferentă serviciului de revizuire a AWB-ului cu noile date de contact (doar în cazul produselor care au apucat să fie deja expediate) va fi suportată de către CONSUMATOR, suma de bani aferentă acestui serviciu fiind încasată în mod express de către firma de curierat, conform clauzelor stipulate în contractul încheiat între aceasta și S.C. AZSHOP LOGISTICS S.R.L.. S.C. AZSHOP LOGISTICS S.R.L. nu percepe niciun comision de revizuire a AWB-ului cu noile date de facturare / contact, în cazul în care comanda nu a apucat să fie expediată încă.



10. FACTURARE - PLĂȚI

10.a. Prețurile produselor și serviciilor afișate în cadrul SITE-ului www.azshop.ro sunt afișate fără T.V.A., firma nefiind plătitoare de T.V.A..

10.b. Prețul, modalitatea de plată și termenul de plată sunt specificate în COMANDĂ și factură. VÂNZĂTORUL va emite către CONSUMATOR o factură pentru BUNURILE și/sau SERVICIILE livrate, obligația CONSUMATORULUI fiind să furnizeze toate informațiile necesare emiterii facturii conform cu legislația în vigoare.

10.c. VÂNZĂTORUL va transmite CONSUMATORULUI factura aferentă COMENZII în format electronic, prin adăugarea facturii în contul CONSUMATORULUI sau prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată de CONSUMATOR în contul său, sau în colet împreună cu produsul(ele) achiziționat(e).

10.d. Pentru o corectă comunicare a facturii aferente COMENZII, CONSUMATORULUI îi revin obligațiile de a-și actualiza ori de câte ori este cazul datele din contul său și să acceseze informațiile și documentele aferente fiecărei COMENZI, existente în cont. Prin această modalitate de comunicare CONSUMATORUL, accesând contul său de client de pe www.azshop.ro, va deține o evidență a facturilor emise de AZSHOP.ro.

10.e. Prin plasarea unei COMENZI, CONSUMATORUL își exprimă acordul să primească facturile în format electronic prin adăugarea acestora de către AZSHOP.ro în contul de client sau prin poșta electronică, la adresa de e-mail menționată în contul său de client sau în colet împreună cu produsele achiziționate.

10.f. În cazul în care aceste informații sunt indisponibile pentru 48 de ore în contul de client, pe adresa de e-mail, sau în colet, vă rugăm să ne sesizați acest aspect pe adresa de e-mail: vanzari@azshop.ro sau telefonic.



11. MODALITĂȚI DE PLATĂ

11.a. RAMBURS - reprezintă achitarea contravalorii produselor și a transportului până la client, în momentul înmânării coletului de către agentul curier, care va emite chitanța.



12. GARANȚIA PRODUSELOR

12.a. Toate produsele comercializate pe SITE beneficiază de condiții de garanție conforme legislației în vigoare și politicilor comerciale ale producătorilor. Pierderea certificatului de garanție sau a facturii de achiziție duce la pierderea garanției. Ștergerea seriei (serial number S/N) parțială sau totală de pe produse duce la pierderea garanției. Nu eliberăm duplicate pentru certificatul de garanție.

12.b. Certificatul de garanție comercială este oferit consumatorului, pe un suport durabil, cel mai târziu în momentul livrării bunurilorsau în format electronic (e-mail, WhatsApp etc.).

12.c. În cazul produselor importate și comercializate de S.C. AZSHOP LOGISTICS S.R.L., certificatele de garanție sunt emise de către S.C. AZSHOP LOGISTICS S.R.L. . 

12.d. Produsele care prezintă defecte de funcționare în interiorul termenului de garanție vor fi returnate și vor fi reparate sau înlocuite, valoarea transportului returului sau orice alte costuri fiind suportate de către VÂNZĂTOR. În cazul în care produsul respectiv nu poate fi reparat, nu se mai comercializează ori nu se află în stoc, va fi rambursată contravaloarea acestuia.

12.e. În cazul în care constatăm că neconformitatea a apărut în urma utilizării defectuoase, a neglijenței CONSUMATORULUI, acesta din urmă are obligația de a plăti toate sumele aferente transportului (tur - retur).

Conform O.U.G. nr. 174/2008, perioada stabilită de timp în care produsul trebuie adus la conformitate (reparat) nu poate depăsi 15 zile calendaristice din momentul în care CONSUMATORUL a informat VÂNZĂTORUL cu privire la neconformitatea produsului.

În cazul în care neconformitatea este remediată prin reparație, perioada de timp prevăzută în GARANȚIA COMERCIALĂ de durabilitate se prelungește cu timpul de nefuncționare a bunului, din momentul în care CONSUMATORUL a adus la cunoștință VÂNZĂTORULUI lipsa de conformitate până la predarea bunului în stare de utilizare normală către acesta.

În cazul în care neconformitatea este remediată prin înlocuire, pentru bunurile care înlocuiesc bunurile neconforme, perioada de timp prevăzută în GARANȚIA COMERCIALĂ de durabilitate începe să curgă de la data înlocuirii.

12.f. Termenul de garanție este de 24 luni pentru persoanele fizice de la data emiterii facturii. În cazul persoanelor juridice, acestea neavând calitatea de CONSUMATOR, perioada de garanție fiind de 12 luni pentru produsele de folosință îndelungată și între 0-6 luni pentru restul (produse care se comercializează ca piese de schimb (de ex.: motoare, controlere electronice, display-uri) subansambluri etc.)).



13. MĂSURI CORECTIVE ÎN CAZ DE NECONFORMITATE (O.U.G. Nr. 140/2021, Art. 11)

13.a. În caz de neconformitate, CONSUMATORUL are dreptul de a beneficia de aducerea în conformitate a bunurilor, de a beneficia de o reducere proporțională a prețului sau de a obține încetarea contractului în condițiile prevăzute în prezentul articol. 

13.b. Pentru ca bunurile să fie aduse în conformitate, CONSUMATORUL poate opta între reparație și înlocuire, cu excepția cazului în care măsura corectivă aleasă ar fi imposibilă sau, în comparație cu cealaltă măsură corectivă disponibilă, ar impune VÂNZĂTORULUI costuri care ar fi disproporționate, luând în considerare următoarele circumstanțe:

- valoarea bunurilor în cazul în care nu ar fi existat neconformitatea;

- gravitatea neconformității;

- dacă măsura corectivă alternativă ar putea fi executată fără vreun inconvenient semnificativ pentru CONSUMATOR.

13.c. VÂNZĂTORUL poate refuza să aducă în conformitate bunurile dacă reparația sau înlocuirea este imposibilă sau i-ar impune costuri care ar fi disproporționate, luând în considerare toate circumstanțele, inclusiv cele prevăzute la Art. 11, Alin. 2, lit. a) și b) din O.U.G. Nr. 140/2021.

13.d. CONSUMATORUL are dreptul fie să obțină o reducere proporțională a prețului (în conformitate cu Art. 13, O.U.G. Nr. 140/2021), fie să obțină încetarea contractului de vânzare (în conformitate cu Art. 14 din O.U.G. Nr. 140/2021), în oricare dintre următoarele cazuri:

- VÂNZĂTORUL nu a finalizat reparația sau înlocuirea sau, după caz, nu a finalizat reparația sau înlocuirea potrivit prevederilor din O.U.G. Nr. 140/2021, Art. 12, Alin. 2 - 4 sau VÂNZĂTORUL a refuzat să aducă în conformitate bunurile potrivit prevederilor O.U.G. Nr. 140/2021, Art. 11, Alin. 3;

- se constată o neconformitate, în pofida eforturilor VÂNZĂTORULUI de a o remedia;

- neconformitatea este de o asemenea gravitate încât justifică o reducere de preț sau dreptul la încetarea imediată a contractului de vânzare;

- VÂNZĂTORUL a declarat că nu va aduce bunurile în conformitate într-un termen rezonabil sau fără inconveniente semnificative pentru CONSUMATOR ori acest lucru reiese clar din circumstanțele cazului.

13.e. CONSUMATORUL nu are dreptul de a obține încetarea contractului dacă neconformitatea este minoră, sarcina probei cu privire la caracterul minor al neconformității îi revine VÂNZĂTORULUI.



14. DREPTUL DE RETUR, RETRAGERE DIN CONTRACT (O.U.G. 34/2014, Art. 9)

14.a. Conform Art. 9 din O.U.G. nr. 34/2014, cu exceptia cazurilor prevăzute la Art. 16 din aceiași ordonanță, produsele neutilizate achiziționate prin CONTRACT de la distanță (online) și livrate prin curier, pot fi returnate în termenul legal de 14 zile calendaristice de la data intrării în posesie a acestora, dacă există lipsă de satisfacție față de produs, CONSUMATORUL nefiind nevoit să-și justifice decizia, sau de a da vreo explicație VÂNZĂTORULUI. Costurile de transport / expediere aferente returnării sau înlocuirii produselor cumpărate prin CONTRACT de la distanță (online), inclusiv în cazul neacceptării returului de către VÂNZĂTOR, cad în responsabilitatea CONSUMATORULUI (O.U.G. 34/2014 Art. 14, Alin. 1 și 2).

14.a.1 Nu fac obiectul returului în termenul legal de 14 zile de la data achiziționării produsele cumpărate direct din magazinul fizic, reprezentanță sau punctul de lucru!

14.a.2 În cazul în care consumatorul comandă printr-o singură comandă produse multiple care vor fi livrate separat sau în cazul livrării unui produs care constă din mai multe loturi sau piese, perioada de reflecție expiră după 14 zile din ziua în care consumatorul sau o parte terţă, alta decât transportatorul şi care este indicată de CONSUMATOR, intră în posesia fizică a ultimului produs. 

14.a.3 Dreptul CONSUMATORULUI de a returna un produs cumpărat online se aplică atât persoanelor fizice, fiind titulari ai facturii și/sau ai bonului fiscal, cât și celor juridice sau reprezentanților persoanei juridice titulare a facturii fiscale. 

14.a.4 Ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului în situația unor abuzuri (RETURNĂRI REPETATE), întreținere defectuoasă, intervenții ale unor persoane neautorizate (asamblare, instalare, reparare pe cont propriu) și/sau alte reparații, modificări fizice, intervenții efectuate în afara atelierelor de service autorizate agreate (altele decât cele cu care colaborăm) cât și a produselor care prezintă lovituri, zgârieturi, ciobituri, scurgeri de lichide, modificări fizice sau alte deficiențe de natură externă.

14.a.5 Produsele returnate trebuie să conțină toate componentele și accesoriile originale, inclusiv manualul de utilizare, certificatul de garanție și o copie a facturii de achiziție și să nu prezinte urme vizibile de uzură / utilizare. Orice urmă de uzură adusă bunurilor, produselor cumpărate scade, diminuează valoarea acestora dacă în urma verificării caracteristicilor și funcționării produselor se dovedește că această devalorizare a fost cauzată de manipularea, manevrarea, utilizarea necorepsunzătoare de către dvs., de aceea este indicat să nu utilizați excesiv produsele ca apoi să încercați să le returnați (O.U.G. 34/2014, Art. 14, alin. 3).

14.a.6 În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, nu se poate returna decât un singur produs desigilat (dezambalat), restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate. 

14.a.7 Produsele trebuie să fie returnate în condiții de siguranță, pe cât posibil în ambalajul original sau echivalent acestuia, pentru a se evita deteriorarea acestora în/pe timpul transportului.



15. EXERCITAREA DREPTULUI DE RETRAGERE (O.U.G. 34/2014, Art. 9, Alin. 1 și 2; Art. 11, Alin. 1 și 2)

15.a. Înainte de expirarea perioadei de retur, CONSUMATORUL informează VÂNZĂTORUL cu privire la decizia sa de retragere din CONTRACT. În acest scop, CONSUMATORUL poate alege una dintre următoarele variante: 

- de a folosi modelul de formular de retragere anexat (folosirea acestuia nefiind obligatorie);

- de a face orice altă declaraţie neechivocă (scrisoare trimisă prin Poștă, fax sau e-mail) în care își exprimă decizia de retragere din CONTRACT.

15.a.1 Cererile de retragere (retur) după 14 zile calendaristice nu vor fi onorate!

15.a.2 Indiferent de varianta aleasă de CONSUMATOR cu privire la decizia sa de retragere din CONTRACT, VÂNZĂTORUL comunică consumatorului, fără întârziere, pe un suport durabil sau electronic confirmarea de primire a formularului de retur (retragere din contract) sau a declaraţiei neechivoce de orice alt tip. 

15.b. OMISIUNEA INFORMAȚIILOR PRIVIND DREPTUL DE RETRAGERE (O.U.G. 34/2014, Art. 10)

15.b.1 În cazul în care VÂNZĂTORUL nu a informat/transmis CONSUMATORULUI informaţiile privind dreptul de retragere conform Art. 6, Alin. 1, lit. h) din O.U.G. 34/2014, perioada de retragere expiră la 12 luni de la sfârşitul perioadei iniţiale de retragere de 14 zile. 

15.b.2 În cazul în care VÂNZĂTORUL a transmis CONSUMATORULUI informaţiile prevăzute la Alin. 1, lit. h) din O.U.G. 34/2014 în termen de 12 luni de la data menţionată la Art. 9, Alin. 2, perioada de retragere expiră în 14 zile de la data la care consumatorul primeşte informaţiile respective. 



16. EFECTELE RETRAGERII (O.U.G. 34/2014, Art. 12)

16.a. Exercitarea dreptului de retragere pune capăt obligaţiilor părţilor contractuale, după caz:

 - de a executa contractul la distanţă (online) sau contractul în afara spaţiului comercial; 

 - de a încheia un contract la distanţă (online) sau în afara spaţiului comercial, în cazul în care consumatorul a efectuat o comandă.  



17. RAMBURSAREA BANILOR (O.U.G. 34/2014, Art. 13)

17.d. Rambursarea banilor în cazul produselor achiziționate de la distanță (Online) și returnate în termenul legal de 14 zile calendaristice.

17.d.1 Rambursarea banilor se va realiza nu mai târziu de 14 zile de la data la care VÂNZĂTORUL este informat de decizia de retragere din CONTRACT a CONSUMATORULUI, prin virarea sumelor pe care le-a primit, folosind aceiași metodă de plată ca cea folosită de CONSUMATOR pentru tranzacţia iniţială sau într-un cont indicat de către acesta cu condiţia de a nu cădea în sarcina consumatorului sau a VÂNZĂTORULUI plata de comisioane în urma rambursării. 

17.d.2 VÂNZĂTORUL nu este obligat să ramburseze costurile suplimentare în cazul în care CONSUMATORUL a ales în mod explicit un alt tip de livrare decât livrarea standard oferită de VÂNZĂTOR. 

17.d.3 AZSHOP.ro denumirea comercială a S.C. AZSHOP LOGISTICS S.R.L. va face o evaluare a stării produsului, inclusiv în ceea ce privește componentele și accesoriile acestuia după care va emite o factură de ștornare cu valoarea rezultată în urma evaluării și va rambursa CONSUMATORULUI suma respectivă de bani (O.U.G. 34/2014, Art. 14, Alin. 3). 

17.d.4 VÂNZĂTORUL poate amâna rambursarea până la data recepţionării produselor care au făcut obiectul vânzării sau până la momentul primirii unei dovezi din partea CONSUMATORULUI conform căreia acesta a trimis produsele către VÂNZĂTOR, luându-se în considerare data cea mai apropiată (O.U.G. 34/2014, Art. 13, Alin. 4).



18.e. Rambursarea banilor în cazul produselor care prezintă defecte de conformitate în termenul perioadei de garanție și care nu pot fi reparate sau înlocuite.

18.e.1 În cazul acestor produse rambursarea va include prețul plătit de CONSUMATOR pentru produsele comandate plus sumele aferente livrării. VÂNZĂTORUL poate percepe costuri suplimentare de livrare în cazul în care CONSUMATORUL solicită în mod expres o livrare non standard (Express).

18.e.2 În cazul plăților efectuate cu cardul, sumele vor fi rambursate pe același card utilizat la tranzactionare, în decurs de maxim 14 zile calendaristice de la acceptarea returului. Se va rambursa valoarea produsului plus taxele de transport. De asemenea, cheltuielile de retur vor fi suportate de către VÂNZĂTOR. 

18.e.3 Produsele returnate trebuie să fie insoțite de o copie a Facturii de achiziție, Certificatul de garanție, Manualul de utilizare și toate accesoriile. În funcție de alegerea CONSUMATORULUI, banii proveniți din ștornarea produselor returnate se pot folosi pentru achiziționarea altor produse sau se pot returna.



19. LIVRARE

19.a. VÂNZĂTORUL se obligă să expedieze BUNURILE în sistem de curierat door-to-door sau prin înmânare personală în cazul în care CONSUMATORUL dorește să ridice personal produsele de la punctul de lucru al firmei. 



20. TERMENI ȘI CONDIȚII DE ACORDARE A GARANȚIEI (O.U.G. 140/2021)

20.a. Toate produsele comercializate de magazinul online www.azshop.ro sunt noi (excepție făcând produsele de tip RESIGILAT), cu GARANȚIE națională sau internațională. Produsele de tip RESIGILAT sunt produse provenite din retururi de marfă, expuse în showroom sau folosite în reviewuri sau prezentări (bloguri, siteuri de specialitate, media etc.), deci sunt produse folosite pentru o perioadă scurtă, vândute la prețuri cu discounturi de minim x% față de produsele noi. Procedura de trimitere în service a acestor produse este similară cu aceea a produselor sigilate.

20.b. Produsul defect trebuie prezentat pentru depanare împreună cu factura de achiziție și / sau bonul fiscal (în copie) și certificatul de garanție (în original) eliberat de VÂNZĂTOR;

20.c. Nu fac obiectul garanției produsele defecte ca urmare a utilizării necorespunzătoare, deteriorării fizice sau a folosirii acestora în alte scopuri decât cele pentru care au fost proiectate, sau din cauza intervențiilor asupra lor de către persoane neautorizate, CONSUMATOR;

20.d. Garanția acoperă exclusiv defectele apărute la componentele electronice ce țin de conformitatea tehnică a produsului, și nu acoperă elementele consumabile, accesoriile și elemente din plastic și/sau cauciuc, camere, anvelope, aripi, vopsea, cabluri, discuri și plăcuțe de frână, spițe, cabluri electrice, mufe, protecții / dopuri din plastic, precum și orice alte defecte ce provin din impact, dezagregare, uzură, utilizare sau depozitare necorespunzătoare (utilizarea pe timpul ploii, conducerea prin apă, depozitarea în condiții de umezeală, expunerea directă în soare pentru un timp îndelungat și alte situații de acest gen detaliate și în certificatul de garanție).

20.e. DURATA MEDIE DE UTILIZARE a produselor poate varia, în funcție de producător, de utilizarea acestora de către utilizator sau de mediul în care este utilizat produsul. 

20.f. Garanția produselor este de 2 tipuri:

- GARANȚIE TEHNICĂ: Este garanția oferită de producător sau distribuitor (DURATA MEDIE DE UTILIZARE, O.U.G. nr. 21/1992, Art. 2, Pct. 20) - în acest termen, producătorul sau distribuitorul se angajează ca în cazul lipsei conformității să readucă produsul la conformitate. DURATA MEDIE DE UTILIZARE a produselor poate varia în funcție de producător, în majoritatea cazurilor producătorul prezice că durata medie de utilizare a produselor este de cel puțin 1 (un) an.  

- GARANȚIA DE CONFORMITATE: Este garanția legală în conformitate cu OUG nr. 140/2021, Art. 2, pct. 12, aplicabilă în cazurile în care GARANȚIA TEHNICĂ este mai mică de 24 luni (persoane fizice), în acest termen, vânzătorul se angajează ca, în cazul lipsei conformității să readucă produsul la conformitate. GARANȚIA DE CONFORMITATE este de 24 luni pentru persoane fizice. În cazul persoanelor juridice acestea neavând calitatea de CONSUMATOR, GARANȚIA COMERCIALĂ se acordă conform celor scrise în certificatul de garanție sau în publicitatea disponibilă în momentul sau înaintea încheierii contractului.

20.g. Situațiile de mai jos vor duce la pierderea GARANȚIEI:

- Cumpărătorul de drept nu poate prezenta certificatul de garanție și dovada achiziției (factura și/sau bonul fiscal);

- Modificarea sau completarea datelor din certificatul de garanție; orice modificare facută trebuie însoțită de semnatură și/sau ștampilă;

- Numărul de serie a fost șters, alterat sau zgâriat;

- Dauna apare datorită accidentelor sau neglijenței în utilizare, deteriorări termice (datorate incendiilor, expunerii îndelungate direct la soare sau în ploaie, mediu umed, îngheț etc.), urme de arsuri, deteriorări mecanice, cădere, componente și/sau piese electronice îndoite, deteriorate, rupte, dezlipite, înlocuite sau cu trasee electronice întrerupte, prezența urmelor de contact cu lichide sau alte substanțe, praf în exces, instalarea și utilizarea necorespunzătoare, tensiunea curentului electric, fisuri sau crăpături datorate presiunii, depozitare, transport, manipulare necorespunzătoare, zgâriere, ruginire, urme de oxidare datorate folosirii în locuri cu abur sau umiditate excesivă, mucegai, colorare, sau daune externe cauzate de utilizarea zilnică etc.;

- Prejudiciul este cauzat de forță majoră, care include, dar nu se limitează la dezastre naturale și/sau revolte;

- Intervenții asupra produselor (deschidere, reparare, modificarea formei fizice inițiale) pe cont propriu sau executate de către persoane neautorizate de producător sau VÂNZĂTOR. Piese de schimb înlocuite cu piese neoriginale așa cum este specificat de producător și/sau produsul NU a fost deschis și/sau reparat de service-ul autorizat al producătorului;

- Software sau hardware care a fost modificat sau înlocuit fără autorizare;

- Lipsa sau deteriorarea sigiliilor sau înscrisurilor producătorului sau vânzătorului de pe produse; lipsa sau deteriorarea seriilor de fabricație; pierderea certificatului de garanție sau a actului de achiziție (factură și/sau bon fiscal);

- Produsul nu a fost folosit în conformitate cu instrucțiunile descrise în manualul de utilizare și/sau pentru scopul pentru care a fost creat; produsul nu a fost folosit cu accesorii sau consumabile originale;

- Perioada de GARANȚIEI COMERCIALE a expirat;

20.h. Dacă există semne de manipulare neconformă, modificare și/sau deteriorare prin utilizarea nereușită, nu vom accepta rambursări!

20.i. AZSHOP.ro denumirea comercială a S.C. AZSHOP LOGISTICS S.R.L. nu garantează că funcționarea produselor va fi neîntreruptă sau fără defecțiuni. AZSHOP.ro nu este și nu poate fi făcută responsabilă pentru deteriorările / daunele cauzate de nerespectarea instrucțiunilor de utilizare a produselor.



21. REMEDIEREA DEFECTELOR 

21.a. În cazul în care un produs aflat în termenul de garanție se defectează iar termenii prezentați mai sus nu au fost încălcați, procedura de trimitere în service este următoarea:

21.b. Produsul va trebui predat sau trimis prin curier (cu livrare standard) către service-ul autorizat al producătorului, specificat în certificatul de garanție. În cazul în care pe certificatul de garanție producătorul / VÂNZĂTORUL a omis, nu a menționat niciun service autorizat sau datele de contact ale service-ului nu mai sunt de actualitate, avem rugămintea de a ne contacta pentru a vă îndruma în acest sens. În cazul în care certificatul de garanție este emis de AZSHOP.ro, produsul va fi trimis pentru reparație la PUNCTUL DE LUCRU al firmei noastre, datele de contact și adresa fiind specificate în pagina de contact a site-ului. Pașii care trebuiesc urmați pentru trimiterea produselor în service și durata de remediere a neconformității sunt specificați clar în pagina "Retur produse". În funcție de natura defectului și disponibilitatea pieselor durata de remediere a neconformității poate varia de la 5 la cel mult 15 zile calendaristice.

21.c. Predarea, trimiterea produselor cu defecte menționate parțial poate duce la o diagnosticare și / sau remediere parțială a acestora. În acest sens vă rugăm să specificați, descrieți în detaliu TOATE simptomele neconformității completând >>>Fișa de reparație<<<.

21.d. Coletul trebuie să conțină produsul ambalat cât mai bine, de preferat în ambalajul original cu accesoriile complete, o copie a facturii de achiziție și / sau după caz a bonului fiscal, certificatului de garanție în original) și >>>Fișa de reparație<<< completată în totalitate (aici veți descrie în detaliu defectul produsului). Costurile de transport / expediere a produselor cu defecte de conformitate vor fi suportate de către VÂNZĂTOR (doar în cazul livrărilor standard).

21.e. Recepția coletelor se va face în aceiași zi în care sunt livrate de curier, în limita programului de lucru al magazinului (Luni - Vineri: 09:00 - 17:00). Coletele trimise în zilele de Vineri vor fi preluate în service în ziua de Luni a săptămânii următoare. Durata de remediere a produselor poate varia, în funcție de natura defectului și disponibilitatea pieselor, de la 2 la cel mult 15 zile calendaristice. După remedierea produsului, clienții vor fi înștiințați de acest lucru prin e-mail, mesaj SMS sau telefonic de către un reprezentant al magazinului. Produsele venite în service pentru remedierea defectelor de conformitate, vor fi retrimise către client prin aceiași modalitate de transport prin care au fost livrate inițial (la plasarea comenzii în magazin), la adresa indicată de client, cu excepția cazurilor în care clientul specifică, dorește în mod expres o altă modalitate de livrare (livrare rapidă - Expres), în acest caz diferența de preț față de livrarea standard va fi suportată de către client.



22. TRANSPORT - AMBALARE

22.a. VÂNZĂTORUL se descarcă de riscurile și responsabilitățile asociate cu transportul, manipularea și / sau livrarea BUNURILOR din momentul predării acestora către societatea de curierat cu, care VÂNZĂTORUL colaborează prin contract sau către reprezentantul CUMPĂRĂTORULUI. 

22.b. Constatările referitoare la integritatea coletelor (deficiențe estetice) se vor face ÎN PREZENȚA agentului curier sau a reprezentantului CONSUMATORULUI, orice reclamație ulterioară nu va fi luată în considerare.

22.c. VÂNZĂTORUL va asigura ambalarea corespunzătoare a BUNURILOR și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.



23. RĂSPUNDEREA CONTRACTUALĂ

23.a. VÂNZĂTORUL nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care CONSUMATORUL sau oricare terță parte o poate suferi ca rezultat al îndeplinirii de către VÂNZĂTOR a oricăreia din obligațiile sale conform COMENZII și pentru daune care rezultă din utilizarea BUNURILOR după livrare și / sau pentru pierderea produselor.

23.b. Vă aducem la cunoștință că prin achiziționarea unora dintre produsele comercializate pe site (GPS-uri, microfoane, mini camere video) care dispun de funcții de vizualizare, ascultare și / sau localizare de la distanță prin intermediul unei aplicații mobile și / sau a rețelelor WiFi/2G/3G/4G, NU suntem și NU putem fi trași la răspundere pentru utilizarea acestora în scopuri ce contravin legii: atingeri aduse vieţii private (Art. 74. din Codul civil), încălcarea dreptului la propria imagine (Art. 73. din Codul civil), la respectarea vieții private (Art. 71 din Codul civil), dreptul la demnitate (Art. 72. din Codul civil), furtul de informații confidențiale și / sau imagini cauzat unor instituții și / sau persoane, sau orice alte acțiuni ce pot aduce prejudicii de orice natură acestora. Produsele sunt folosite pe propria dvs. răspundere!

23.c. VÂNZĂTORUL va fi răspunzător în cazul în care sub-contractanții, partenerii și / sau reprezentanții săi de orice fel implicați în executarea COMENZII nu îndeplinesc oricare din obligațiile contractuale.



24. FORȚĂ MAJORĂ

24.a. Niciuna din părțile contractante nu va fi răspunzătoare pentru neexecutarea la termen sau executarea în mod necorespunzător (total sau parțial) a obligațiilor sale contractuale, dacă aceasta este datorată unui eveniment de forță majoră așa cum este definit de lege. Forța majoră este evenimentul imprevizibil, în afara controlului părților și care nu poate fi evitat. Partea care invocă forța majoră este obligată să notifice celeilalte părți în termen de 48 ore procedura evenimentului și să ia toate măsurile posibile în vederea limitării consecințelor lui.



25. LEGEA APLICABILĂ - JURISDICȚIA

25.a. Prezentul contract este supus legii Române. Eventualele litigii apărute între AZSHOP.ro și UTILIZATORI / CONSUMATORI se vor rezolva pe cale amiabilă sau, în cazul în care aceasta nu va fi posibilă, litigiile vor fi soluționate de instanțele judecătorești Române competente.



26. RECLAMAȚII

26.a. Reclamațiile privind magazinul sau produsele livrate de către www.azshop.ro pot fi depuse în scris la adresa de e-mail vanzari@azshop.ro, sau printr-un mesaj folosind secțiunea din pagina de Contact

26.b. Reclamația depusă trebuie să conțină obligatoriu următoarele date: Informațiile utilizatorului așa cum au fost introduse la înscrierea (crearea contului) pe www.azshop.ro, Numele și Prenumele, adresa de corespondenă (completă), un număr de telefon pe care puteți fi contactat, adresa de e-mail, precum și descrierea problemei care face obiectul reclamației.

26.c. În cazul în care aspectele sesizate nu au fost rezolvate și/sau nu ați primit niciun răspuns într-un timp rezonabil de maxim 48 de ore în zilele lucrătoare (exclus zilele de Sâmbătă și Duminică), vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon +4 0742 644 743. Mulțumim!

Ultima actualizare: 08 Iunie 2024.


Produsul a fost adăugat în lista de dorințe
Produsul a fost adăugat în lista de comparații